Afvallen met behulp van joggen in de ochtend, je begint te lopen

Write By: admin Published In: Trainings programma Created Date: 2017-03-21 Hits: 112 Comment: 0

De voordelen van hardlopen in Nederland geschreven veel boeken en artikelen. Maar naarmate de tijd van de dag is het beste om te wijden aan dit proces van verbetering, is er geen consensus. Een redelijk argument klinkt wat beter zal lopen 's nachts of overdag. Waarom hebben de meerderheid van de coaches en atleten dringt erop aan dat run nuttiger? Wat maakt een punt in de ochtend?

Timing voor sport en hardlopen in het bijzonder, in de eerste plaats afhankelijk van uw werkomgeving en de dagelijkse routine. Als u nodig hebt om het werk te komen, bijvoorbeeld 6,00, stijgen naar de noodzaak om te draaien met 4,00. Is het echt? Dus een mock kan alleen unieke persoonlijkheid. geen probleem - maar voor normale werkomstandigheden waaronder u naar de werkplek in de 8,30-9,00, 6,00 voor de stijging van de ochtend lopen zou komen.

De resultaten van het uitvoeren van in de ochtend - een last van levendigheid voor de hele dag, en het vergroten van het gevoel van eigenwaarde. Mocht er enige twijfel over bestaan ​​dat het starten van de dag op deze manier, voelt u zich als een winnaar, en zal besteden de dag is veel effectiever? Daarnaast zijn er fysiologische en psychologische aspecten.

 

Hardlopen in de ochtend om gewicht te verliezen

Joggen in de ochtend voor het gewichtsverlies zou moeten duren voor een uur. Waarom?

Het proces van het splitsen van vetcellen begint na de 30 minuten lopen. Om zo'n afstand houden niet iedereen moet ook een getrainde atleet een gematigd tempo te houden, om niet te slijten het lichaam.

Maar er zijn manieren om het proces te versnellen van het verbranden van vetcellen.

 

    • Uitstekende resultaten worden verkregen door het uitvoeren van niet vlak. Selecteer het gebied met milde ups en downs of trap. Klimmen omhoog, je geeft je hart belasting, start de versnelling van de stofwisseling en vetverbranding. Op de afdaling zonder te stoppen, vermindert de intensiteit van de belasting, en kan het hart te rusten, zonder overbelasten.

 

  • Coaches adviseren een andere manier uit te voeren voor diegenen die willen snel gewicht te verliezen, maar niet over een heel uur de tijd om het proces van de vetverbranding te beginnen. Deze methode is gebaseerd op interval lopen. U afwisselend alleen de intensiteit van de belasting. Je begint met een wandeling en een run voor een paar minuten, ga dan naar het gemiddelde tempo. Ongeveer 15 minuten, start acceleratie en maximale snelheid weken gedurende 2 minuten. Na die geleidelijk vermindert de snelheid en binnen 10 minuten, nog steeds te vluchten om te besteden aan de gemiddelde koers. Tijdens de run, is het wenselijk om 2-3 versnelling doen.
  • Verdeel de afstand in segmenten en wisselen alles aan doen om ook uitstel werkt geweldig voor het verbranden van vet. Hoe werkt het? Als u in het stadion lopen en hebben de mogelijkheid om het aantal meters te tellen, doe het. Bijvoorbeeld, op 50 meter je stevig wandelen, 50m versnellen tot het maximum, 50 meter om te gaan joggen. Herhaal de cyclus.

Zoals u al de beste manier om te begrijpen om zich te ontdoen van lichaamsvet met behulp van run - afwisseling van tal van verschillende intensiteit. Elk van de bovenbeschreven geen kans te passen aan RSI geven het lichaam en werkwijzen helpt om calorieën vernietigen.

Maar vergeet niet, de belasting van het hart zijn van essentieel belang. Voordat u deelnemen aan de ochtend lopen, een bezoek aan de dokter, ga door het onderzoek en de ontwikkeling met zich mee intensiteit.

 

Hoe om te beginnen te lopen op de Nederland in de ochtend?

Het begint te lopen in de ochtend voor beginners met een stevige beslissing. Bereid psychologisch, kies de juiste kleding en schoenen, het plan van de ochtend tot in de puntjes. Je moet niet te laat voor het werk, want in de avond, voor te bereiden kleren en ingrediënten voor het ontbijt. Na het joggen, moet je een douche neemt, rustig ontbijten, krijgen gekleed en aan het werk gaan. De vertraging of gedoe tijdens de commissie zal uw ijver te koelen en te vernietigen een positieve houding.

 

Als je een beginner bent, beginnen met een warming-up joggen en wandelen, geleidelijk aan verhuizen naar een run. Haast je niet om de belasting in een keer te verhogen, kan dit leiden tot letsel.


Kies de juiste plaats om te draaien. Asfalt bekleding - de slechtste optie voor de run als te hoge belasting op de wervelkolom en gewrichten. Kies parken, stadions met een zachte bekleding tracks. Als het lopen op asfalt - de enige optie beschikbaar is, koop dan een speciale loopschoenen. Zij zullen de belasting op de rug verminderen en voorkomen blessures.

Een van de grootste fouten die beginnende lopers - verkeerde stap en houding. Selecteer minstens een paar dagen om te oefenen met een trainer en leren hoe om goed te werken. De trainer zal je leren om zich daadwerkelijk toezicht op de pols en de signalen van het lichaam te herkennen. Wat pijn alleen worden overwonnen, wat aangeeft dat de noodzaak om de intensiteit van de training te verminderen.

  • Loop niet van het lopen voor een marathon en super-snelheid.
  • De eerste week - een zoektocht naar de optimale modus voor de opleiding. Probeer joggen, intensiteit verandering, hindernissen, trap of lift naar beneden. Uw lichaam zal u precies vertellen welke kant het beste bij u past.
  • Hardlopen met een volle maag kan het niet. Drink een glas water voor de training, zoete thee. U kunt een appel eten.
  • Let goed op de adem. De ritmische ademhalingen te helpen draaien meer en maak uw trainingen effectiever.

De eerste paar dagen na het begin van de ochtend loopt het moeilijkst. Je moet een miljoen redenen om training vandaag nog op en verplaats het naar morgen. Kijk voor een argument, maar sta op en begint te lopen. De wens om te stoppen of uit te stellen de lopende kenmerk van elke beginner. Het zal alleen verdwijnen nadat je verslaafd bent en je zal de resultaten van hun inspanningen zien. Na een tijdje zult u zich onwel voelen als je geen tijd hebt om te draaien in de ochtend.

 

Het is nuttig om ook te draaien in de ochtend?

Nuttiger dan joggen in de ochtend?

Na een totale ontspanning van het lichaam tijdens de slaap lopende - de beste manier om het werk van de spieren te starten en het metabolisme activeren.

Dat dit het belangrijkste voordeel van die in de ochtend.

Ochtend - een geweldige tijd voor degenen die niet zelfverzekerd en verlegen spot voorbijgangers. Mee eens, voor mensen met overgewicht, is het van essentieel belang. Op de ochtend van de grote straten in de stad vervoer weggetje, de lucht is schoon en zuurstofrijk. Je traint niet alleen de spieren en uithoudingsvermogen, weg te nemen extra kilo's. Je brengt in de volgorde van de luchtwegen. Denk je dat het beter is om te doen, het inademen van de uitlaatgassen of van de frisse lucht 's ochtends? Vooral nuttig voor joggen in de winter. Ijzige lucht wordt beschouwd als curatief te zijn.

Gebruik ochtend lopen en leugens in de psychologische ogenblik. Je begint de dag met een kleine overwinning over zichzelf, over hun luiheid. Met het begin van de hele dag zal slagen. Problemen die balans kan knock off met langzame, met een kopje koffie en een sigaret proces van wakker na een ochtend lopen en een verfrissende douche zal onbeduidend en meteen opgelost zijn. Je zal het makkelijker zijn op te geven slecht en te hoge calorie voedsel. Artsen hebben een directe link sport in de ochtend en een goede, gezonde slaap gevonden.

Maak een ochtend lopen efficiënter te helpen meer te bewegen. push-systeem van de vloer, kolomboormachine, worden kraakpanden perfect gecombineerd met een punt.

 

Kan ik in de ochtend?

Praat over de gevaren van joggen zeggen zelden. Maar velen, deze informatie is alarmerend. Het gaat niet om de gevaren voor de gezondheid en het gebrek aan informatie, soms in een elementaire luiheid. Tegen jogging alleen dienen degenen die niet in staat zijn om vroeg opstaan. De mensen worden "uilen". Uiteraard, als je naar bed gaat van 2-3 uur in de ochtend, het beklimmen voor een run op 6-7 ben niet goed in het plezier dat je zal brengen.

Schadelijk of om te draaien in de ochtend? Mensen met een hoge bloeddruk en hart-en vaatziekten, de artsen niet aanbevelen om te draaien in de ochtend. Te veel stress of scherp na een staat van rust waarin het organisme is 's nachts, kan pijn doen. Dus beginnende atleten moet een beetje wennen aan het lopen 's nachts of tijdens de dag, en na toestemming van de arts om te verhuizen naar de ochtend lopen.

 

Voor degenen die geen gezondheidsproblemen heeft, heb ik niet het verbod op arts joggen krijgen en degenen die in een natuurlijk ritme (slaap 's nachts) leven is beter lopen in de ochtend.

 

Hardlopen in de ochtend of avond?

Een van de meest krachtige argumenten "jog in de ochtend of in de avond" moeite in slaap te vallen. Running moet uiterlijk 2,5 uur voor de tijd dat u van plan bent om naar bed te zijn. Na de spanning, die een krachtige oefening heeft het lichaam tijd om te ontspannen. Tijd vinden tussen werk en gezin mensen slapen erg moeilijk. Er zijn binnenlandse problemen, communicatie met kinderen, ontmoeting met vrienden.

Als je in de ochtend helemaal niet werken uitvoert, is er alleen 's avonds. Maar in ieder geval het weekend proberen te joggen te maken. Ze zijn meer nuttig en effectief.

 

Hoe om te draaien in de ochtend?

Beginners trainers raden te beginnen met 25 minuten. Ga naar de uren van training hangt af van de individuele kenmerken van het lichaam, gezondheid en fitness niveau. looptijd hangt af van hoeveel tijd je nodig hebt om te besteden aan vergoedingen en op weg naar het werk. Als je kunt veroorloven om veroorloven om een ​​half uur lopen - op de gezondheid. Het heeft tot haar beschikking voor een half uur - maar al te goed, maar meer effectief te gebruiken deze tijd door toepassing van de methodologie van afwisseling spanningsintensiteit.

Vergeet niet over de zin van de maatregelen. Laadt zichzelf tot uitputting in de ochtend en de hele dag lang in een toestand van ride a horse - is te veel. De volgende dag, je gewoon niet klimmen uit bed voor een ochtend run. Vergeet niet, het lopen moet leuk zijn. Alleen dan zal profiteren.