Latest Blogs

Created By : 06-Apr-2017 Write By: admin Published In: Trainings programma Hits: 104 Comment: 0

Flexibiliteit en strekoefeningen om de totale mobiliteit van de gewrichten te verbeteren, waardoor ze in goede vorm. Rekoefeningen - een noodzakelijk onderdeel van een programma van fysieke training, ongeacht hun uiteindelijke doel.

Ze stimuleren het metabolisme in weefsels, verhogen de elasticiteit van de ligamenten en pezen, waardoor het bewegingsbereik en flexibiliteit van het lichaam verhogen.

Created By : 27-Mar-2017 Write By: admin Published In: Trainings programma Hits: 118 Comment: 0

De meeste ongetrainde mensen in Nederland, aan het begin van zijn sportieve prestaties te maken met het ontstaan ​​van vermoeidheid. Of een ander voorbeeld - zie je de bus rijdt en hals over kop haasten tot stilstand. Maar na een paar seconden, uw tempo begint te verdwijnen. Het lichaam is niet gewend aan de spanning begint te overbelasting en loopsnelheid begint te vallen. Op zulke momenten denk je aan hoe het super zou zijn om goed uithoudingsvermogen hebben en niet stik na het uitvoeren van 100 meter. Hardy persoon kan worden bepaald in een keer - ontwikkelde spieren, nauwkeurigheid en precisie van bewegingen, houding.

Created By : 21-Mar-2017 Write By: admin Published In: Trainings programma Hits: 112 Comment: 0

De voordelen van hardlopen in Nederland geschreven veel boeken en artikelen. Maar naarmate de tijd van de dag is het beste om te wijden aan dit proces van verbetering, is er geen consensus. Een redelijk argument klinkt wat beter zal lopen 's nachts of overdag. Waarom hebben de meerderheid van de coaches en atleten dringt erop aan dat run nuttiger? Wat maakt een punt in de ochtend?

Created By : 14-Mar-2017 Write By: admin Published In: De steroïden in bodybuilding Hits: 51 Comment: 0

Vermoeid van mensen die vertellen hoe gelukkig je bent, omdat u geen gewicht kunt winnen? Kick je lichaam in de versnelling met deze 5 tips voor het verpakken op de pond.